Nicolò Bulega diadalmaskodott a Cseh forduló második futamán, valódi mesterművet alkotva. A második helyről rajtoló olasz versenyző azonnal átvette a vezetést, és 14 körön át meg is tudta tartani azt, annak ellenére, hogy Razgatlioglu (BMW) folyamatosan támadta. A török versenyző az előzés után úgy tűnt, hogy ugyanúgy próbál előnyt kiépíteni, mint az első futamban, de Bulega összeszorított fogakkal kitartott, és türelmesen előkészítette a szenzációs utolsó előzést, amelynek köszönhetően 27 ezredmásodperces különbséggel ő szelte át elsőként a célvonalat.
Bulega ezzel megőrizte vezető helyét a bajnokságban, 31 pontos előnnyel Razgatlioglu előtt.
Álvaro Bautista versenye azonban már az első kanyarban véget ért. A spanyol pilóta az ötödik helyről rajtolt, miután erős teljesítményt nyújtott a Superpole versenyen, de Rea (Yamaha) eltalálta őt, aki ezért később két hosszú körös büntetést kapott az ütközés miatt.
Nicolò Bulega (Aruba.it Racing - Ducati #11)
„Azt hiszem, ez volt a legjobb győzelmem a Superbike-ban. A hétvége rosszul indult az FP1-es bukásommal és a fájdalommal, amellyel ma is meg kellett küzdenem. Az első futammal ellentétben azonban, amikor Toprak megelőzött, most tapadni tudtam rá, és előkészíthettem a végső támadást. Köszönöm a csapatomnak a nagyszerű munkát az elmúlt napokban, és már alig várom, hogy Misanóban versenyezhessek az olasz szurkolók előtt.”
Álvaro Bautista (Aruba.it Racing - Ducati #19)
„Nincs sok mondanivalóm. A Biztonsági Bizottságban már többször is beszéltünk arról, milyen fontos, hogy az első kanyarban ne hajtsunk végre kockázatos manővereket. Az, hogy az ütközést Johnny okozta, aki egyáltalán nem újonc ebben a bajnokságban, még jobban elszomorít. Szerencsére nem sérültem meg, ugyanakkor sajnálom Vierge-t, aki rosszabbul járt.”
Az ár a 27% Általános Forgami Adót és a Regisztrációs Adót tartalmazza.
A forgalomba és üzembe helyezés költségeit nem tartalmazza az ár.
Bármilyen kérdés esetén elérhetőségeinken állunk rendelkezésedre.