Emeld új szintre a Panigale V4 R versenyszellemét a dedikált pályabeállítással, amely még jobb, versenyre kész teljesítményt biztosít.
Egy legendás saga legújabb evolúciója, amely a Ducati sportos hozzáállását testesíti meg. A WorldSBK bajnokság szabályainak megfelelően fejlesztett új Panigale V4 R a Ducati MotoGP-ben és Superbike-ban elért sikereit ötvözi. A 998 köbcentis Desmosedici Stradale erőforrással hajtva ez az első közúti használatra homologizált motorkerékpár, amely Corner Sidepods-szal és a Ducati Racing Gearbox-szal, valamint a Ducati Neutral Lock (DNL) rendszerrel van felszerelve.
Az új Panigale V4 R a versenytechnológia legjavát vonultatja fel egy homologizált sportmotorban, amely a Ducati MotoGP-ben és Superbike-ban elért sikereinek eredménye. Ez a motor olyan technikai megoldásokhoz ad hozzáférést, amelyek korábban kizárólag a hivatalos Ducati versenyzők számára voltak elérhetők.
998 köbcentis Desmosedici Stradale R motor, 239 lóerős maximális teljesítmény és vadonatúj, Superbike-ból származtatott aerodinamika. Még versenyzősebb, még extrémebb, még inkább Panigale.
Emeld új szintre a Panigale V4 R versenyszellemét a dedikált pályabeállítással, amely még jobb, versenyre kész teljesítményt biztosít.
Kompakt formák, éles vonalak és az aerodinamikai kutatásokon alapuló fejlett technikai megoldások egyesülnek, hogy izgalmas, agresszív esztétikát hozzanak létre. Arra született, hogy minden határt túllépjen.
Még gyorsabb. Még inkább versenyzésre született. Úgy tervezték, hogy megfeleljen a World Superbike szabályainak. A 998 köbcentis Desmosedici Stradale R motorral 239 lóerőt ad le, és több mint 330 km/h sebességre képes.
Még nagyobb teljesítmény a Panigale V4 R fejlett elektronikájának köszönhetően. Olyan megoldások, amelyek még kifinomultabbá, biztonságosabbá és extrémebbé teszik, miközben alkalmazkodnak minden egyes motoros egyéni igényeihez.
Az agilitás, a tapadás és a kanyarsebesség alkotják az új Panigale V4 R vázbeállításának alapját. Az új Panigale V4-ből származtatva ez egy olyan evolúció, amely a MotoGP-ben szerzett tapasztalatokra épül, és olyan technológiákat hoz magával, amelyek a maximális irányíthatóságot és a páratlan vezetési élményt biztosítják közúton és versenypályán egyaránt.
Az ár a 27% Általános Forgami Adót és a Regisztrációs Adót tartalmazza.
A forgalomba és üzembe helyezés költségeit nem tartalmazza az ár.
Bármilyen kérdés esetén elérhetőségeinken állunk rendelkezésedre.