A motor még vonzóbbá válik az új, kompaktabb és hatékonyabb dupla profilú szárnyaknak köszönhetően, valamint az áttervezett hűtőnyílásokkal, amelyek javítják a hűtőrendszert.
A Panigale V4 MY23 a Borgo Panigale sportmotorjainak fejlődési útját követve a legújabb lépést képviseli. Ahogyan a MotoGP és a WorldSBK versenymotorjai, úgy a Panigale V4 is évről évre frissül és fejlődik. A 2022-es verzió a modell bevezetése óta a legjelentősebb fejlesztéseket hozta, míg a 2023-as modellévben új elektronikai fejlesztéseket vezettek be, hogy a motor még könnyebben és intuitívabban legyen kezelhető minden szintű motoros számára.
A 2022-es változat legfontosabb frissítései a motor minden aspektusát érintik: aerodinamika, erőforrás, váz, ergonómia és elektronika. Az eredmény egy még gyorsabb pályamotor, amely egyszerre nagy teljesítményű egy profi versenyző kezében, és élvezetes, kevésbé fárasztó élményt nyújt az amatőr motorosok számára is.
A motor külseje is megújult, még inkább agresszív megjelenést kapott. A Ducati Centro Stile által megálmodott, úttörő grafikai dizájn magában foglalja a fekete színt a teljes piros idomokon elhelyezett logókhoz, a kétszínű ülést és a piros csíkot a fekete felniken.
Annak érdekében, hogy mindenki számára lehetővé váljon a teljes verseny kipufogórendszer használata még olyan pályákon is, ahol szigorúbb zajkorlátozások vannak érvényben, egy új, teljes titánból készült kipufogórendszer áll rendelkezésre, amelyet az Akrapovič-csal együttműködve fejlesztettek ki. Ez a rendszer megfelel a 105 dB-es zajhatárnak. Az új kipufogórendszer 12,5 lóerős teljesítménynövekedést biztosít, így a maximális teljesítmény 228 lóerőre emelkedik, miközben a maximális nyomaték 131 Nm-ra nő, mindezt 5 kg-os súlycsökkenéssel.
Az ár a 27% Általános Forgami Adót és a Regisztrációs Adót tartalmazza.
A forrgalomba és üzembe helyezés költségeit nem tartalmazza az ár.
Bármilyen kérdés esetén elérhetőségeinken állunk rendelkezésedre.