A Török Nagydíj, a 2025-ös MXGP-szezon tizennyolcadik fordulója indította el az idei utolsó hármas versenyhétvégét, amely az Aruba.it - Ducati Factory MX Team versenyzőit Afyonból Kínába, majd Ausztráliába viszi, ahol a Desmo 450MX első teljes szezonja a FIM Motocross-világbajnokságban lezárul.
Az első futam rajtjánál Jeremy Seewer és Mattia Guadagnini is erősen indított, előbbi a kilencedik, utóbbi a tizenegyedik helyen kezdett, és a kaotikus első körökben küzdöttek riválisaikkal a kemény, csúszós pályán, ahol alig volt tapadás. Guadagnini kihasználta a verseny kezdeti zűrzavarát, megelőzte csapattársát, és gyorsan feljött a 10. helyre, ahol végül be is fejezte az első futamot, míg Seewer több pozíciót veszített, és a 14. helyen ért célba. A második futam kevésbé alakult jól, a két Ducati-versenyző a legjobb 15-ön kívül zárt: Mattia a nyitókörben a 16. helyen bukott, így az utolsó helyről kellett újraindulnia, míg Jeremy a 20. helyen kezdett. Az olasz két körrel később ismét bukott, megrongálta a Desmo450 MX motorját, és kénytelen volt a boxba hajtani, egy kör hátrányból újraindulva. Közben a svájci pilóta felzárkózásba kezdett, ami a pályaviszonyok miatt különösen nehéz volt, de végül a 20.-ról a 16. helyig jutott. Guadagnini is pontot szerzett, erős tempót diktálva a sérült motorja ellenére is a 20. helyen zárta a futamot.
Az Aruba.it - Ducati Factory MX Team most Sanghajba utazik az utolsó előtti fordulóra, a Kínai Nagydíjra.
Jeremy Seewer:
„Nehéz hétvégénk volt az eredmények szempontjából, még ha a versenytempónk nem is volt rossz. Az egyetlen problémánk az időmérő, ami miatt a rajtrácson kívülről kell indulnunk, és ez rányomja a bélyegét az egész hétvégére. Az első futamban fantasztikusan rajtoltam, nagyon elöl voltam, de kívülre szorítottak, és veszítettem pár pozíciót. 14. és 16. hely, ami összesítésben a 15. pozíciót jelentette. Nem itt szeretnénk lenni, de tudjuk, min kell dolgoznunk, hogy javuljunk.”
Mattia Guadagnini:
„Összességében pozitív hétvége volt, sokkal jobban éreztem magam, mint az utóbbi futamokon. Jó érzésem volt és jó sebességem, tehát fejlődünk. Ez egy olyan pálya volt, ahol nagyon nehéz volt előzni, és az időmérőn hátulról indultam, így nem tudtam sokat javítani. Az első futamban viszont egy tisztességes rajttal a top 10 közelében tudtam maradni, végül be is kerültem, és ott is maradtam a végéig. A második futamban az első körben buktam, így utolsóként indultam újra. Felzárkóztam a mezőnyre, de három kör után újra buktam, és meghajlott a váltókar, ezért a boxba kellett mennem megjavítani, ami sok időt elvett. A tempóm jó volt, és bár az eredmény nem a legjobb, bizakodó vagyok az utolsó két futamra.”
Az ár a 27% Általános Forgami Adót és a Regisztrációs Adót tartalmazza.
A forgalomba és üzembe helyezés költségeit nem tartalmazza az ár.
Bármilyen kérdés esetén elérhetőségeinken állunk rendelkezésedre.