A dedikált, 2,25 amerikai gallon (8,5 liter) űrtartalmú üzemanyagtartály, amelyet kifejezetten egy adott ülés- és idomkészlethez terveztek, megnöveli az EDX hatótávolságát.
Egy új korszak hajnala a Ducati terepmotorozásban. A Desmo450 MX és az új Desmo450 EDX a Borgo Panigale verseny-DNS-ét viszi tovább a motocross és cross-country versenyek világába.
A versenypályán született és ott fejlesztett MX könnyű, erőteljes és letisztult – fejlett technológiát és maximális teljesítményt nyújt a tiszta sebesség és irányíthatóság érdekében.
Mellette az EDX kiterjeszti ezt a versenyeken bizonyított platformot az Enduro-Cross világába, amelyet állóképességre, precizitásra és hosszútávú versenyzésre terveztek.
A Desmo450 EDX a Ducati válasza mindazoknak, akik Enduro-versenyeken szeretnének részt venni. A Desmo450 MX alapjaira építve ez egy könnyű, rendkívül fejlett, ugyanakkor letisztult motorkerékpár, amely az amatőrök és a profik igényeit egyaránt kielégíti.
Mindez a Desmo motor teljesítményének, a minden tudásszinthez illeszkedő, könnyen kezelhető váznak, valamint a Ducati fejlett elektronikai csomagjának köszönhető, amely magában foglalja az első, zárt rendszerű, terepre optimalizált kipörgésgátlót is.
A Desmo450 MX bajnoki alapjait tovább finomították, hogy megfeleljen az enduro versenyek követelményeinek. Az EDX egy dedikált, 2,25 amerikai gallon (8,5 liter) űrtartalmú üzemanyagtartállyal rendelkezik, amelyhez speciális ülés és idomkialakítás társul a nagyobb hatótáv érdekében. Emellett 18 hüvelykes hátsó kerék található rajta Pirelli Scorpion XC Mid-Soft abroncsokkal, valamint speciálisan hangolt felfüggesztés, amely az endurózás igényeihez igazítja a vázat.
Alapfelszereltségként kézvédők, haspáncél és oldaltámasz is jár hozzá – így alkotva meg egy teljesen versenykész enduro motorkerékpárt.
A dedikált, 2,25 amerikai gallon (8,5 liter) űrtartalmú üzemanyagtartály, amelyet kifejezetten egy adott ülés- és idomkészlethez terveztek, megnöveli az EDX hatótávolságát.
A haspáncél megóvja a motort és a vázat a kövek, gyökerek és egyenetlen terep okozta ütődésektől és sérülésektől.
A zárt patronos Showa villa teljes mértékben állítható, 49 mm-es fordított szárakkal, 310 mm-es rugóúttal, valamint Kashima bevonattal ellátott csúszószárakkal rendelkezik. Emellett dedikált rugókat és speciálisan hangolt csillapítást kapott, hogy a legjobb teljesítményt nyújtsa endurózás közben.
A széria felszereltségű kézvédők megóvják a vezetőt az ágaktól és felverődő törmeléktől, miközben védelmet nyújtanak a fék- és kuplungkar sérülése ellen is.
A rugómerevséget kifejezetten az Enduro motorozás igényeire hangolták, míg a csillapítást az új rugóhoz igazították az optimális teljesítmény és irányíthatóság érdekében.
Az ár a 27% Általános Forgami Adót és a Regisztrációs Adót tartalmazza.
A forgalomba és üzembe helyezés költségeit nem tartalmazza az ár.
Bármilyen kérdés esetén elérhetőségeinken állunk rendelkezésedre.
Schweiz (FR)