A Ducati Lenovo Team befejezte a szezon utolsó Sprintjét Valenciában: Francesco Bagnaia a tizennegyedik, Nicolò Bulega a tizenhatodik helyen végzett

MotoGP
  • Alex Márquez fölényes versenyzéssel nyerte a Sprintet a Gresini Racing Team Ducatijával. Fabio Di Giannantonio harmadikként zárta a dobogót a VR46 Racing Team Ducatijával.

 

A Ducati Lenovo Team részt vett a 2025-ös szezon huszonkettedik Sprintjén, amely egyben a szezon záróállomása volt a valenciai „Circuito Ricardo Tormo” versenypályán. Francesco Bagnaia a tizennegyedik helyen intették le, míg Nicolò Bulega a tizenhatodik pozícióban fejezte be a futamot.

A biztató FP2-es második helyezést követően Bagnaia Q1-es szereplését egy kellemetlenség befolyásolta, így végül a tizenhatodik rajtkockát szerezte meg. A Sprint során Pecco a korai körökben feljött a tizenharmadik helyre, de végül tizennegyedikként ért célba. Nicolò Bulega – aki a huszonkettedik rajtpozícióból indult – egészen a tizenhatodik helyig küzdötte fel magát, egyenletes tempót diktálva Desmosedici GP motorján.

A Ducati Lenovo Team holnap reggel 9:40-kor (GMT +1) folytatja a programot a bemelegítéssel, majd 14:00 órakor rajtol a 27 körös Valenciai Nagydíj.

 

Francesco Bagnaia (#63 Ducati Lenovo Team) – 14. hely

„Ma reggel javult a teljesítményünk, és körönként egyre jobb lett az érzés. Jól ment a Q1 második időmérő próbálkozásom, de kifogytunk az üzemanyagból. Ilyen előfordulhat, mindannyian hibázunk. Erről a pályáról a tizenhatodik helyről indulni nagy kihívás. Ha viszont megnézzük a versenytempót, az összhangban volt Fabioéval (Quartararo), aki hetedik lett. Nehéz más eredményre gondolni, ha nem vagy érezhetően gyorsabb az előtted haladóknál.”

 

Nicolò Bulega (#11 Ducati Lenovo Team) – 16. hely

„A Sprint nem volt túl rossz. A mezőny végéről indultam, és a friss gumik miatt nehézségeim voltak az elején – ez különösen az időmérőn okozott gondot, mivel alig érzek különbséget a tapadásban. A Sprintben jobban motoroztam, és néhány előzést is sikerült végrehajtanom a korai körökben. Több területen is tudunk fejlődni, de nekem továbbra is sok időt kell töltenem a motoron, hogy tapasztalatot szerezzek. A legfontosabb terület biztosan a fékezés, hogy jobban tudjam terhelni az első részt. Holnap is ebbe az irányba folytatjuk a munkát.”